کد خبر: 1228519
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰
احداث کانال‌های آبی برای آبرسانی به مزارع کشاورزی به میزان ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر از مهم‌ترین برنامه‌های ما در استان خوزستان در قالب زنجیره سبز و آبی بوده است.

جوان آنلاین: با همت جوانان استان خوزستان یک کارگاه کوچک تولید شمش آلومینیوم از ضایعات که زمینه‌ساز ایجاد اشتغال برای پنج تا شش نفر شده، راه‌اندازی شد. 
مصطفی اسکندری مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در خوزستان با بیان اینکه برای ایجاد هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی در شهر‌های مختلف این استان از جمله بهبهان، آغاجاری، رامهرمز، باغملک و هفتگل اقداماتی انجام و هدف‌گذاری‌هایی صورت گرفته است، گفت: تا به امروز ۷۰۰ طرح اشتغالزایی به بانک معرفی شده و تا یکی دو ماه آینده ۷۰۰ طرح دیگر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی خواهند شد. وی افزود: راه‌اندازی کارگاه‌های یخچال‌سازی ویترینی، ایجاد کارگاه‌های پوشاک و تهیه البسه ورزشی، همچنین راه‌اندازی کارگاه روغن‌گیری از مهم‌ترین فعالیت‌های اشتغالزایی بوده که هر یک از این کارگاه‌ها زمینه‌ساز ایجاد اشتغال بین پنج تا شش نفر شده‌اند. 
اسکندری با اشاره به تکمیل زنجیره سبز و آبی در استان خوزستان گفت: احداث کانال‌های آبی برای آبرسانی به مزارع کشاورزی به میزان ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر از مهم‌ترین برنامه‌های ما در استان خوزستان در قالب زنجیره سبز و آبی بوده است. اسکندی به راه‌اندازی کارگاه کوچک شمش آلومینیوم در استان خوزستان به همت دو جوان مهندس متالوژی اشاره کرد و گفت: این کارگاه از ضایعات موجود در استان شمش تولید کرده و به بازار ارائه می‌کند. این مسئول افزود: با همت این دو جوان متخصص و حمایت مالی بنیاد برکت، کوره و نیازمندی‌های این طرح تهیه شد و روزانه این کارگاه در حال تفکیک آلومینیوم و سپس ذوب آن است. مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در استان خوزستان اظهار کرد: این طرح موجب اشتغالزایی شش نفر به صورت مستقیم در روستا شده و می‌دانیم با گسترش کار‌ها و افزایش کارگاه‌ها می‌توانیم باعث مهاجرت معکوس بشویم.

برچسب ها: آلومینیوم ، ضایعات ، تولید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار